Thursday 30 November 2017

Forex przydatne 3 małe świnie


Temat 3 Mały system hodowli trzody chlewnej. Wysłany przez force199.W podręczniku mówi się, aby ustawić 55 SMA ze średnią ceną zamknięcia w ciągu ostatniego roku Jak ustawić ścisłą cenę na MT4 w celu obliczenia średniej z ubiegłego roku, nie widzę tej funkcji. Może również powiedzieć, że 21 SMA średnio blisko ceny w zeszłym miesiącu Ponownie, jak to ustawić. Ponadto, aby zapisać trzy różne wykresy, mam rację w obliczaniu, 385 SMA na wykresie dziennym jest taki sam jak w tygodniu 55 SMA. I myślę, że możesz odwoływać się do ustawienia MA na mt4 Jeśli tak, to pole Zastosuj jest normalnie zamknięte, jego skuteczne ustawienie domyślne Podobnie jest przy ustawieniu 34 i 21 sma s Również przy ustawianiu MA możesz użyć Wizualizacji aby ograniczyć czas do pewnych harmonogramów, np. 55 jest ograniczony do tygodniowych, 21 do dziennych i 34 do 4 godzinowych wykresów To pozwoli uniknąć wielu sma na każdym wykresie. Hope to pomaga i szczęście. Originally Wysłany przez cztery świece. I Myślisz, że możesz powoływać się na ustawienie MA na mt4 Jeśli tak, to Okno Zastosuj do normalnego zamknięcia, jego skuteczne ustawienie domyślne Podobnie jest w przypadku ustawiania 34 i 21 sma s Również przy ustawianiu MA można użyć karty Wizualizacja, aby ograniczyć czas do pewnych ram czasowych, np. 55 jest ograniczony do tygodniowego, 21 do dziennych i 34 do 4 godzin wykresy To pozwoli uniknąć wiele SMA na każdym wykresie. Mam nadzieję, że to pomoże i dobre szczęście. Dziękuję Four Świece, że naprawdę helps. System Review 3 Little Sigs Trading System. Posted 4 lata temu 1 49 24 lipca 2017 2 Komentarzy. Nie byłem rozbawiony, kiedy miałem Forex Gump wyjaśnił mi historię trzech małych Piggies i Wielkiego Wilka Niepewnego. Jeśli wilk miał tylko posiadanie mojego pistoletu, wtedy nie musiałby się dmuchać dmuchać dom W każdym przypadku. Jej krótki recap z 3 małego systemu handlu trzody chlewnej Wykorzystuje proste średnie ruchome na trzech różnych ramach czasowych w celu ustalenia tendencji. W ostatnim tygodniu zmechanizował system, aby dać łatwiejszy sposób do obliczenia stop loss point Poniżej znajduje się backt est wyniki po przetestowaniu go w przeliczeniu na EUR w ciągu ostatnich 18 miesięcy. Poza wynikami testów testowych są to wyniki systemu, które oceniłem za pomocą standardu Robopip for Mechanical Systems. Powiększność 18 20. Muszę powiedzieć, że jestem całkiem zdumiony faktem, że wraz z wynikami systemu Po zmechanizowaniu system osiągnął w ciągu ostatnich 18 miesięcy zysk 28 65, dając w tym okresie średnio 1 59 miesięcznie. Co ciekawe, system miał dokładnie 50 zwycięzców i 50 przegranych, ale nadal wychodziło naprzód z powodu przeciętnego zwycięskiego handlu przynoszącego do domu 2 14, w przeciwieństwie do 70 średniej straty To właśnie pokazuje, że nawet jeśli wygrasz tylko połowę czasu, jeśli masz wielką nagrodę - risk na handel, możesz wyjść naprzód. Nie jest żadną niespodzianką, że widzieliśmy jakieś ogromne zwycięstwa Wszakże jest to system trenujący i zrobił dobrą robotę dając wystarczająco dużo miejsca na oddychanie, aby handel zdobył większość tendencji. Tolerancja tolerancji 15 20. Ryzyko systemu reguły zarządzania są dość standardowe Nie są imponujące, a ich brak. Zgodnie ze statystykami, system nie stracił więcej niż 1 00 we wszystkich zajętych grach Ponadto system obniżył straty krótko, jako średnią utraty wymiany handlowej wynosił tylko 0 70. Zgadzam się również z jego 50-procentową wygraną Jest w samym środku, co jest dobre dla zdrowia psychicznego człowieka Są tam systemy, które są opłacalne, ale mają bardzo niski odsetek, co może podjąć opłaty za emocje ludzkie. Nobie-życzliwość 7 10. System korzysta z wielu ramek czasowych, więc newbie forex handlowiec może mieć ciężki czas handlu systemu Poza tym, inna średnia ruchoma jest stosowana do różnych ram czasowych masz aby spojrzeć na tygodnik, dziennik i wykres 4-godzinny przed wejściem do handlu. Stop został już uproszczony, ale może to być zadanie, które należy umieścić również dla każdego handlu, musisz spojrzeć na aktualną wartość 34 SMA, a następnie odejmij 20 pipsów z tego Dodatkowo musi korzystać z przystanku stop. Total Score 40 50. Podsumowując, system jest dobry, aby spróbować, jeśli jesteś przeciętny handlowiec forex I d doradza początkujących tylko pogłębiać system po zrozumieć koncepcję wielu analiza ramki czasowej Może to być problematyczne, jeśli zły buy lub sell order jest umieszczony Inny niż to, naprawdę podoba mi się system, ponieważ jego całkiem przyzwoite. 3 Little Heats Trading System.3 Mały system trzody chlewnej 3. LITTLE PIGS TRADING SYSTEM Byłem częstym odwiedzając BabyPips przez jakiś czas, kiedy szukałem bezpłatnego systemu handlowego, który nie wymagał dużo czasu na ekranie. Powiedziano mi o 3 strategiach handlu małymi głupkami przez przyjaciółkę i po obejrzeniu jej trochę więcej i sprawdzeniu tego na rodzaj back-testu postanowiłem trochę bardziej formalny z siebie Mam otwarte małe konto i będzie to handlu w czasie rzeczywistym i zgłaszać wszystkie moje transakcje tutaj będę robić jego w nadziei, że zachowuje mnie zdyscyplinowany, a także, że inni uczestniczą w programie Trad i dzielą się nimi es i pomysły ze mną Podręcznik oferuje wiele opcji dla Entry, Stop i Target, więc udokumentowałem podejście, które pomogę utrzymać mnie prosto i wąsko. Przegląd 3 Little Pigs opiera się na 3 harmonogramach, Weekly, Daily i 4 Godzina Chodzi o to, aby obrócić handel w kierunku wszystkich trzech ram czasowych, sygnału kupna jako przykład Cena powyżej 55 Simple Moving Average SMA w tygodniowym przedziale czasowym Cena jest powyżej 21 SMA w dziennym ramy czasowej Cena zamyka się powyżej 34 SMA w 4-godzinnym ramy czasowej Jeśli spełnione są powyższe warunki, otwarta jest długa pozycja Jest to podstawa - sprzedaż jest odwrotna. ENTRY Jak wspomniano, w instrukcji znajduje się wiele opcji. Oto moje podejście KUP Cena jest powyżej 55 SMA w tygodniowym przedziale czasowym, a cena przekracza 21 SMA w dziennym zakresie czasowym, wejdę na W pobliżu następnej świecy, która dotyka, a następnie zamyka się powyżej 34 SMA w 4 Godzinnym przedziale cen SPRZEDAM Cena poniżej 55 SMA w tygodniowym przedziale czasowym i cenowym a następnie zamknij następną świecę, która dotyka, a następnie zamyka poniżej 34 SMA w 4-godzinnym ragu czasowym. CZAS UTRATY Mój wybór tutaj może wydawać się trochę skomplikowany, ale tylko wtedy, gdy jest spisany w ćwicz to naprawdę prosto naprzód Najpierw sprawdzam okres 14 średnich prawdziwych pasów ATR 14, które dodałem do wszystkich moich wykresów 4 godzin dodam wysokie i niskie wartości wyświetlane po prawej stronie i pomnożę to przez 25 ja umieszczam mój stop na dole 34 SMA w 4 Godzinach czasowych przez tę liczbę PIP włączałem przykład jako załącznik Nie jest to prawdziwa konfiguracja tylko wykres Zdecydowałem się użyć do zademonstrowania, w jaki sposób obliczyć stratę Stop Jest to 4 Godzina ram czasowych i zakłada cena jest powyżej 55 SMA w tygodniowym terminie i 21 SMA w dziennym okresie czasu Cena dotknęła 34 SMA i zamknęła się nad nim Wysoka i Niska ATR 14 wynosi 26 i 14, co daje mi 40 Weź 25 ta wartość, która wynosi 10 PIP Aby uzyskać moją stratę Stop, odejmuje się ti s z bieżącej 34 wartości SMA 8460 10, więc mój wpis tutaj to 8482 świeca blisko, plus rozproszenie i utrata stopu to 8450 będę wtedy używać straty Trailing Stop za 34 SMA na tej samej podstawie, np. jeśli 34 SMA wzrasta do 8475 Mam zamiar śledzić utratę Stop do 8465.TARGET Ponownie podręcznik oferuje wiele opcji, ale używam otwartego celu i wyjść tylko wtedy, gdy traci się utratę Trailing Stop. RE-ENTRY Jeśli zatrzymam się, będę ponownie zgodnie z moimi zasadami dotyczącymi wpisu. INNE RULE Kup wyjaśnij, Sprzedaj odwrotnie Jeśli na przykład świeczka dotknie, a następnie zamyka powyżej 34 SMA w 4-godzinnym ramy czasowe i cena jest powyżej 55 SMA w tygodniowym przedziale czasowym, ale poniżej 21 SMA w Dziennym okresie czasu Poczekaj, aż cena przekroczy 55 21 SMA w Tygodniowych harmonogramach, a następnie, jeśli cena nadal przekracza 34 SMA w 4 Godzinnym okresie, wejdę na handel na odległość następna świeca w ramce 4-godzinnej Taka sama stopa Stosuje się reguły mające zastosowanie. FOREX PAIRS RISK I wil I handlu 8 walut wymienionych w podręczniku AUDUSD, EURGBP, EURJPY, EURUSD, GBPUSD, USDCAD, USDCHF, USDJPY, a także wymienione w instrukcji I będę ryzykował 1 moje konto na każdym rozdaniu BROKER używam GXFX Spread rachunki konta, ale umieść moje transakcje na indeksie IG Właśnie moje preferencje. Wiem, że nie zarobię dużo pieniędzy na słabych rynkach, ale lubię pomysł handlu w kierunku Tygodniowego, Dziennego i 4-godzinnego trendu na podstawie, wszystkie duże ruchy Kiedy się zdarzy, wierzę, że ten system zajmie mi mniej niż kilka minut każdego dnia i uważam, że głównym minusem czasowym jest mądry brak 4 godzinnych świec, które zamykają się podczas snu, będę monitorował wpływ tego teraz zamierzam oficjalnie zacząć szukać okazji od początku lipca i zgłaszać wszystkie zawody tutaj, jak również moje transakcje i myśli Cieszę się z twojego, co mam nadzieję, że będzie rentowna podróż, starając się jak najlepiej, aby to dla mnie zrobić.

No comments:

Post a Comment